Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
F.P.U.H. JERAHOME ARIEL KORCZYK
Przemysłowa 7

32-600 Rajsko

Podając numer telefonu dla kuriera - +48 609 968 517

Uwaga! Zalecamy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 609 968 517 lub reklamacje@rewaystore.pl

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

F.P.U.H. JERAHOME ARIEL KORCZYK
Przemysłowa 7

32-600 Rajsko

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

UWAGA! Wzór odstąpienia od umowy znajdziesz w Zakładce Regulaminu sklepu na samym dole 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl